Recordant vells temps

dissabte, 28 de març del 2009

Hola a tots,

Recordant vells temps... Aix... Ara fara cosa d'uns 7 anys (he estat fent números i si, ja fa 7 anys que vaig començar l'aventura universitària... Com passa el temps!) el meu pare va comprar-se la PS2 i això va significar que havia de "jubilar" a la meva MasterSystemII. De fet, vaig guardar-la a la caixa de la PS2 i encara la tinc a la habitació. No he tornat a jugar amb ella. Fa temps, vaig trobar la manera de jugar amb aquells roms i ara m'he tornat a enganxar ;)


Per poder jugar aquells jocs de la meva infància tenia dues possibilitats: o bé connectar de nou la consola o bé buscar un emulador que em permetés jugar-hi.
Com que la consola està ben guardada i em fa mandra tornar-la a connectar, via The Emulator Zone vaig trobar una sèrie de programes. El primer que vaig utilitzar va ser FreezeSMS i el segon el Meka. Però ara n'he trobat un altre que em va molt millor, el Gens Plus... i permet emular roms d'altres consoles de la Sega ^^

Ja tenim l'emulador, però... com jugo amb aquells cartuixs? Hi ha pàgines (autèntiques bases de dades) que permeten la descarrega d'aquests continguts, com per exemple RomNation, o Rom-World. Això si, cal descarregar-se només aquells roms que tens originals. Per a mi, això no em suposa cap problema: fa temps em vaig descarregar tots els roms de la Master System (és el que té trobar-se amb un arxiu comprimit en una xarxa P2P amb tots els roms) i al final, només acabava jugant als que havia tingut quan era petita ;)
El que m'ha fet més il·lusió de tot plegat, i que en el fons em fa una mica de vergonya dir-ho és que gràcies als emuladors... M'HE POGUT ACABAR L'ALEX KIDD in Miracle World!!!!!! (tres vegades ^^). Vaig a jugar-hi de nou ;)

Vinga, que vagi bé!

Núria


Fonts:
He enllaçat amb la Wikipedia cada cop que creia que es necessitava una definició del que estava parlant (master system, roms, etc.). La pàgina oficial de la playstation crec que només aporta informació actualitzada sobre la videoconsola i que, en aquest cas no fa falta enllaçar amb la definició.
Pel que fa a la pàgina de The Emulator zone penso que és una de les moltes pàgines en què et pots trobar informació fiable sobre els emuladors. A més, la puntuació dels emuladors és el comput de les puntuacions que fan els usuaris. Qui millor que ells per saber si realment funciona o no ;)

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa una reflexió...